We stand with Ukraine and say no to war

24. ročník konference Počítačová podpora v archeologii se bude konat ve dnech 26.  – 28. května 2025 v malebném prostředí Broumovského kláštera.

Jako již tradičně bude konference zaměřena a užití digitálních metod a moderních technologií v archeologii. Hlavním tématem konference je umělá inteligence a strojové učení v archeologii. Uvítáme proto příspěvky, které se věnují využití relativně nových možností, které nám tyto bouřlivě se rozvíjející metody nabízejí. Pochopitelně přivítáme příspěvky i z jiných tradičních tematických okruhů.

Konference se bude odehrávat v areálu Broumovského kláštera. Broumovský klášter řádu svatého Benedikta byl založen ve 14. století. Budovy počátkem 18. století v barokním slohu přestavěli Kryštof Dientzenhofer a jeho syn Kilián Ignác. Konference se bude odehrávat v prostorách tzv. Opatských sálů.

MAPA

Ubytování je možné přímo v areálu kláštera nebo v Hotelu Veba v Broumově. V případě naplnění rezervovaných kapacit je možné využít i ubytování i dalších ubytovacích zařízeních ve městě.

Ubytování v Broumovském klášteře

Ubytování v Hotelu Veba

Rezervaci ubytování provádějte výhradně prostřednictvím registračního formuláře, nebo nás kontaktuje na telefonním čísle +420 705 772 197 (Mgr. Jan Fišer).

Pro omezený počet studentů (24), kteří se budou konference účastnit s příspěvky hradí ubytování ve společném pokoji organizátoři. Platí pravidlo: „Kdo dřív přijde, ten dřív mele!“.

Úhrady za ubytování budou řešeny na místě přímo s provozovatelem. V ceně ubytování jsou zahrnuty snídaně.

Stravování v průběhu konference je zajištěno v Restaurace U Tří růží, která se nachází v klášterním areálu.

Obědy a večeře si účastníci hradí sami. Snídaně jsou v ceně ubytování. V registračním formuláři si prosím vyberte z nabízených možností obědů a večeří.

Z registračního poplatku je hrazeno občerstvení při pauzách a úterní raut. Ostatní konzumaci jídla a pití si účastníci hradí samostatně.

Termín pro přihlášení příspěvků a rezervaci ubytování na konferenci vypršel 22. 4. 2025.

Abstrakty přihlášených příspěvků prosím zašlete do 30. 4. 2025 na email ppa2025@uhk.cz

Registrační poplatek činí 1500 Kč. Snížený registrační poplatek pro studenty činí 700 Kč. Studentům s příspěvkem bude registrační poplatek odpuštěn. Poplatek kromě organizačních nákladů pokrývá drobné občerstvení v průběhu konference a raut.

Při platbě registračního poplatku postupujte dle instrukcí níže. Úhrada je možná nejpozději do 22. 4. 2025. Výjimky (např. placení na místě) je nutno dojednat s pořadateli předem.
Pokud budete požadovat doklad platbě registračního poplatku, bude vám na základě fakturačních údajů vyplněných v registračním formuláři vystavena zálohová faktura.
Pokud doklad o platbě nepotřebujete, platbu proveďte na účet č. 27 33 582/0800, VS 0376000125.